نامگذاری روز جهانی قدس به فرمان امام خمینی(ره) روحیه فلسطین را احیا کرد
بـِسـم ِ ربـــــِّـ الشــُّـهـداءِ و الصِّـد یقیــن
به وبسایت خودتون خوش آمدید پایگاه مقاومت بسیج شهید رنجبر گله دون یکی از پایگاه های حوزه ثارالله زیر نظر سپاه کربلا ساری میباشد این پایگاه در فاصله 4300 متری حوزه ثارالله قرار دارد موقعیت جغرافیایی پایگاه عرض جغرافیایی: 36°34'44.23"N طول جغرافیایی : 53° 5'34.41"E

شما در بسیج در چه مقطعی هستید ؟



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


برای تماشای تصاویر پایگاه ،روی عکس بالا کلیک نمایید



آمار مطالب

کل مطالب : 13
کل نظرات : 2

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 4
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 25
بازدید ماه : 336
بازدید سال : 472
بازدید کلی : 3105
نامگذاری روز جهانی قدس به فرمان امام خمینی(ره) روحیه فلسطین را احیا کرد

 "غالب قندیل" کارشناس برجسته لبنانی به تشریح اهمیت روز جهانی قدس پرداخته و گفت: نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس یک اقدام تاریخی از سوی امام خمینی قدس سره بود که با هدف زنده نگاه داشتن مساله فلسطین در وجدان مسلمانان و تحریک افکار عمومی جوامع عربی، اسلامی و جهانی علیه آخرین بازمانده استعمار گری بر روی زمین صورت گرفت؛ اقدام امام خمینی ره تاثیر فراوانی در این زمینه داشته است. 
 
وی ادامه داد،‌ مردم به دعوت برپایی روز جهانی قدس پاسخ مثبت داده‌اند و با دعوت‌های پیاپی آیت الله خامنه‌ای و دیگر بزرگان مقاومت گرایش به برپایی این روز رو به افزایش بوده است. 
 
این نویسنده و تحلیلگر برجسته لبنانی در ادامه گفت: این پاسخ مثبت مردم منجر به احیای روحیه مبارزه‌ای مردم در زمینه فلسطین شده است، ما می‌دانیم که یکی از بخش‌های اساسی جنگ آگاهی و فرهنگ در مبارزه با رژیم صهیونیستی زنده نگاه داشتن آرمان ملت فلسطین است. 
 
قندیل تصریح  کرد که کشورهای غربی و صهیونیست‌ها همواره سعی کرده‌اند که قضیه فلسطین را مدفون کرده و آن را به عنوان منازعات عادی و روزمره مردم فلسطین و نه مساله غصب کردن یک سرزمین پس از کوچاندن ساکنان آن، مطرح کنند. 
 
این کارشناس برجسته لبنانی با اشاره به توصیف حضرت امام خمینی از رژیم صهیونیستی به عنوان غده سرطانی در منطقه گفت: مفهوم کلمه غده سرطانی که امام خمینی (ره) رژیم صهیونیستی را به آن توصیف کرد، قضیه فلسطین، بازگشت و آزادی برای همه ملت‌های جهان را در خود خلاصه می‌کند. 
 
وی در ادامه گفت: روز قدس همواره نقش پشتیبان رویارویی‌های جهادی ملت فلسطین در دفاع از هویت، سرزمین، وجود و حقوق خود در مقابله با رژیم صهیونیستی را داشته است. 
 
عضو شورای سمعی و بصری لبنان در تشریح اهمیت این روز گفت:‌ این مناسبت مهم و عظیم در بسیاری از موارد همزمان با بروز درگیری‌ در لبنان و فلسطین برگزار شده است،‌ روز قدس امسال نیز همزمان با حماسه سازی ملت فلسطین و مقاومت در برابر توحش و نسل کشی صهیونیست‌ها که با پشتیبانی برخی کشورهای عربی و غربی روی می‌دهد، برگزار خواهد شد. 
 
وی در پایان هدف از برپایی روز جهانی قدس را آزادی ملت‌ها از بند استعمار و رهایی از غده سرطانی برای برخورداری ملت‌های شرق از امنیت و آزادی دانست.

 


تعداد بازدید از این مطلب: 226
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبسایت در خبرنامه وبسایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود